تابعنا على الفيس بوك




بث القنوات ببرنامج فلاش ميديا انكودر علي مجلة الشير بيورنت

هشرحلكم النهاردة حاجة كويسة جدا لكل الناس بث القنوات علي الشبكة بافضل سرعة وجودة


لتحميل برنامج الفلاش ميديا سيرفر 







شاركه على جوجل بلس

عن أحمد عكر

    تعليقات بلوجر
    تعليقات فيسبوك

11 التعليقات:

  1. انا عندى مشكله فى تركيب المجله ممكن تساعدنى

    ردحذف
  2. انا بكتب الرابط مدمج به االبورت2020 ذى حضرتك البرنامج بيرفض وبيطلع رساله بيقول انه فيه حاجه غلط

    ردحذف
  3. انا عندي مشكلة تانية ياريت تساعدني فيها انا بستب الإعدادات صح وكل حاجه صح والبرنامج بيشتغل بس ببث عن طريق الكاميرة الوهمية بس عندي اخرة يبث 10ثواني ويقف تاني مش عارف ايه السبب وليه علاقة بالنت

    ردحذف
  4. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  5. محدش بيرد علينا ليه يا جتعان

    ردحذف
  6. مشكلة Out of memory في برنامج أدوب فلاش انكود هل لها علاج أم لا

    ردحذف
  7. اخ احمد مشكور على مجهوداتك والله يوفقك .. ثانيا انا عملت بث قنوات ولكن لم استطع ربطها بصفحة الهوتسبوت ممكن اعرف ازاي اربطها عشان تظهر للمشتركين وشكرا

    ردحذف
  8. الرابط لا يعمل يا استاذ احمد ممكن رابط اخر

    ردحذف
  9. نرجو اعادة رفع برنامج adobe flash media encoder 4.5
    شكرا

    ردحذف
  10. اخي احمد
    عملت زي ما شرحت
    وضبط سرفر الفلاش وعندما اكتب الرابط باي متصفح يشتغل مباشرة

    بس المشكلة مارضي يعمل بالبمجلة بيورنت


    ولما اضيف الرابط بالمجلة في مكان add external medial

    يعطي هذة الرسالة
    Warning: file_exists(): Unable to find the wrapper "rtmp" - did you forget to enable it when you configured PHP? in E:\xampp\htdocs\wp-admin\includes\media.php on line 2624


    ردحذف

اشتراك في قناة